Як відомо, що той, хто постійно знаходиться в творчому пошуку, самовдосконалюється - це і є вчитель. Кожен із нас – і досвідчений фахівець, і вчитель-початківець,- іноді відчуває , що не встигає за величезним потоком професійної інформації, не завжди може провести ефективний урок. А вчитися сьогодні потрібно постійно, ґрунтовно, але. при цьому, раціонально та швидко.
Тож, щоб поглибити свої знання, більш ефективно використовувати їх на практиці ШМО історико-гуманітарних та природничо-математичних дисциплін організували тиждень відкритих уроків педагогів, які атестуються у цьому навчальному році.
Такі зустрічі спонукають вчителя іти в ногу з часом, а також допомагають зрозуміти , як у погоні за новим не розгубити вже накопичений позитивний досвід. Так вчитель української мови та літератури Шокарєва О.Є., на своїх уроках узагальнює найкращі сурдопедагогічні ідеї й застосовує такі методи та прийоми, які відповідають потребам дітей з вадами слуху та розвивають їх індивідуальність.
Жук О.А. (вчитель інформатики) демонструє моделі уроків, які базуються на принципах пізнавальної психології: навчання через самостійні відкриття, осмислення понять, активна участь у процесі навчання й адекватна оцінка власних досягнень.
Флюр Ю.О. (вчитель історії та правознавства) на уроках вирішує питання соціалізації учнів- адаптує їх до вимог суспільства, що постійно змінюється.
Вчитель математики Киричек В.О. демонструє конкретні прийоми , що використовуються під час пояснення нового матеріалу , виконання домашніх завдань, оцінювання тощо.
Уроки вчителя англійської мови Шеховцової О.В. вирізняє креативний підхід до використання інтерактивних технологій.
Тиждень таких зустрічей допоміг зібрати оригінальні вчительські знахідки, розкрити професійні таємниці , спостерігати практичні напрацювання та апробувати їх на власному досвіді. Результатом такого тижня є накопичення методичної скарбнички кожного педагога корисними й дорогоцінними порадами, до яких захочеться звертатися ще не раз.