П`ятниця
11.10.2024
13:58
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Бухгалтерія
Кошториси
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
«  Жовтень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комунальний заклад Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради

         Історія нашої школи розпочинається з далекого 1903 року, коли у повітовому місті Олександрівську було відкрите училище для глухонімих дітей. Організатором його будівництва та першим директором став міський голова Фелікс ФранцевичМовчановський (1852-1921 р.р.).
         У 1907 році на території школи-хутора були розташовані: будівлі дитячого садка, гуртожиток для дівчат, церква, будинок для адміністрації, музей, бібліотека, біологічна станція, майстерні, типографії та машинобудівний завод, який випускав сільськогосподарську техніку.
          Школа-хутір повністю забезпечувала себе продуктами харчування, тому що, крім навчання, учні займались садівництвом та городництвом.
         У школі-хуторі з 1903 року навчалось 30 дітей-сиріт, а в 1910-1914 роках - вже 227 осіб. Діти навчались 9 років. З ними працювали досвідчені педагоги, такі як: Лаговський М.М., Соколянський І.П., Гуслистий П.Г., які розробили перші в Україні навчальні плани і програми для глухих дітей.
            Після жовтневої революції 1917 року школа-інтернат для глухих дітей стала одним із найкращих державних учбових закладів в Україні з виховання та навчання глухих дітей.
          Під час Великої Вітчизняної війни будівля школи, яка розташовувалась на вулиці Уральскій, 3, була зруйнована, але до 1963 року школа була відновлена: запрацювала 8-річна середня школа, програму якої нечуючі учні вивчали протягом12 років.
           За більш, ніж 80 років свого існування школа-інтернат для глухих дітей дала освіту, професію, прищепила любов до праці, до батьківщини і випустила у світ декілька тисяч осіб з вадами слуху.
         З 1978 року навчальний заклад розташовується на вулиці Червонополянській, 2. в якій максимальної уваги надається оновленню обладнання кабінетів, розширюється навчально-матеріальна база. Всі класні кімнати обладнуються звукопосилювальною апаратурою, технічними засобами навчання, наочними посібниками.
          В кінці 80-х років в школі навчались 254 учні, в дошкільній групі – 52, працювали 56 вчителів та 54 вихователя.
          У 90-і роки школа стає відомою за рахунок спортивних досягнень вихованців, які перемагають на обласних та республіканських змаганнях з легкої атлетики, футболу, баскетболу.
         Запорізька школа-інтернат для глухих дітей з 2001 року приймає участь у роботі Українсько-Канадського Альянсу, співпрацюючи з сурдопедагогами Канади та багатьох шкіл України, бере участь в міжнародних конференціях. В 2002 р. на базі школи проводилась конференція на тему: «Актуальні проблеми в сфері освіти нечуючих дітей».
          У 2003 році школа-інтернат для глухих дітей № 6 урочисто відсвяткувала своє сторіччя, а в 2005 році була реорганізована в навчально-реабілітаційний центр «Джерело».
         Завдання Центру – навчання, виховання та реабілітація дітей з порушеннями слуху та із захворюваннями ораганів травлення для всебічного їх розвитку та соціалізації на основі формування мовленнєвої компетенції, корекції й компенсації психофізичних відхилень. Центр забезпечує навчання, виховання і розвиток дітей, реалізацію їх потенційних можливостей через індивідуальні програми, що дають можливість кожній дитині отримати доступну,якісну освіту та професійну підготовку. Корекційна роботи в закладі обумовлена специфікою навчання дітей з вадами слуху і реалізується через різнорівневе навчання, індивідуальний та диференційований підхід, що дає змогу учням з різним рівнем розвитку та навченості повноцінно реалізовувати свій потенціал.
       Система виховної роботи Центру базується на ідеях гуманізму, оновлення, демократичності, яка передбачає створення умов для розвитку цілісної, вільної особистості, здатної до успішної соціалізації: учні приймають активну участь в різноманітних гуртках та студіях за інтересами: стають переможцями міжнародних та всеукраїнських конкурсів та змагань.
          У Центрі працює велика кількість досвідчених педагогів; ведеться науково-методична, інноваційна та дослідна робота.
          У квітні 2010 р. школа взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з теми: «Наукові школи в системі підготовки сурдопедагогічних кадрів в Україні» та провела власну науково-практичну конференцію з теми: «Активізація мовленнєвої діяльності школярів Центру».