Головною проблемою на шляху зближення умов та якісних результатів освітнього процесу є обмежені мовні, і, як наслідок-навчальні можливості дітей з вадами слуху.
Саме тому, одним з пріоритетів у діяльності вчителів-словесників є пошук нових підходів у роботі з учнями,а також - акцент на розробки інтерактивних уроків з використанням інформаційних ресурсів,що,в свою чергу,сприяє формуванню творчої особистості.
Вчителі кафедри гуманітарних дисциплін Шокарєва О.Є, Конограй І.В, Панфілова Г.М, Данкевич Г.Б, Васильєва Т.С не зациклюються на минулих істинах,постійно розвивають і збагачують арсенал методик і технологій.
Дата
|
Клас
|
ПІП педагога
|
Навчальний предмет
|
Тема
|
Види технологій
|
15.02.16
|
6-а
|
Конограй І.В.
|
Всесвітня література
|
«Сторінками улюблених казок»
|
Лялькотерапія
|
16.02.16
|
9-а
|
Панфілова Г.М.
|
Всесвітня література
|
«Лірика О.С.Пушкіна.
Болдінська осінь»
|
Театральна постановка
|
17.02.16
|
11
|
Шокарєва О.Є.
|
Українська література
|
«Леся Українка «Лілея»
|
Драматизація
(монолог)
|
19.02
|
11
|
Васильєва Т.С.
|
Всесвітня історія
|
«Початок ІІ світової війни»
|
Пошукова гра
|
29.02.16
|
10
|
Данкевич Г.Б.
|
Всесвітня література
|
«Усна народна творчість»
|
Відгадування загадок з опорою на зорові посилання
|
Стіжок за стіжком вимальовується візерунок уроку з використанням театралізованих уривків з художніх творів,інтерактивних прийомів "Я-висловлювання", "Незавершена дія", мозкових штурмів та інтелектуальних змагань.
Методична скарбниця вчителів-філологів на минулому тижні була представлена уроками,які схвилювали серця і душі нечуючих вихованців.
Зусилля цих педагогів спрямовані на соціалізацію дитини з вадами слуху та повноцінну інтеграцію її в оточуюче середовище.