Є тільки одне благо — знання і одне тільки зло — неуцтво.
Сократ
Здійснювана в нашій країні реформа загальноосвітньої школи має орієнтир: виховати компетентну й розвинену особистість, здатну до творчої продуктивної праці. А працювати по-справжньому творчо може лише та людина, яка в процесі оволодіння основами наук навчилася самостійно поповнювати свої знання, пристосовуючи їх до сучасного виробництва й вимог суспільства.
Протягом вже 4-х років продовжуватиметься реалізація оновленого стандарту загальної середньої освіти, який передбачає розгортання навчально-виховного процесу на основі трьох визначальних підходів : компетентнісного, діяльністного та особистісно зорієнтованого.
Діяльнісний підхід орієнтує організацію навчального процесу на забезпечення активної, особистісно значущої , усвідомленої освітньої діяльності учня, смисл якої полягає не тільки в засвоєнні певних знань, скільки в формуванні себе як особистості.
Особистісно зорієнтований підхід зумовлює спрямованість освітнього процесу на плідний розвиток особистості кожного школяра, розкриття його здібностей, виявлення і врахування його індівідуальних особливостей, нахилів і навчальних можливостей.
Кожен учень має можливість обрати конкурс, враховуючи свої інтереси та можливості.Діти готуються до конкурсів заздалегідь, виконуючи додаткові завдання вчителя.
В нашій школі велика увага приділяється участі дітей в різноманітних інтелектуальних всеукраїнських та міжнародних конкурсах, а саме: "Колосок", "Кенгуру", "Левеня", "Олімпус".Так, у 2015-2016 н.р. у конкурсах з предметів природничо-математичного циклу брали участь понад 50учнів, а вже в 2016-2017 до учасників приєдналися й учні з вадами слуху,загальна кількість учасників конкурсів збільшилась майже до 70. Сподіваємось,що наступного року не згасне вогонь бажань в серцях наших учнів щодо участі у конкурсах.