"У душі кожної дитини є невидимі струни. Якщо торкнути їх вмілою рукою, вони красиво зазвучать ".
В.А. Сухомлинський.
Важливими цілями освіти в цих умовах стають підготовка учнів до вирішення проблем в певних ситуаціях, до оволодіння проектної та дослідницькою діяльністю.
У січні 2015 року в нашій школі проходила декада конкурсу дитячих робіт з природничо-математичних дисциплін. Учні 6-7 класів створювали презентації до проекту «Квіткове диво». Восьмикласники працювали над проектом «Знайомі та незвичайні комахи». Школярі 9 та 10 класів вирішували проблему правильного харчування у проекті «Ми те – що ми їмо».
Проектна діяльність учнів в школі організовується з пізнавальними і практичними цілями. Результати досліджень учні реалізують у шкільній і в повсякденному житті. Тісний зв'язок теорії і практики стимулює учнів до творчості, формує стійкий інтерес до самостійних досліджень.
У нашій школі використовується проектно-дослідницька діяльність, як один із шляхів реалізації інтегрованого підходу в навчанні школярів. Головним результатом використання дослідницьких завдань є розвиток самого учня за рахунок набуття досвіду дослідницької діяльності, за рахунок відкриття, осмислення, узагальнення нових знань.
Використання проектної технології на уроках біології та хімії урізноманітнює навчальний процес, несе в собі мотиваційний і творчий потенціал, формує пізнавальний інтерес і пізнавальну активність учнів, включає їх в інформаційно-комунікативну діяльність і допомагає їм самостійно організувати свою роботу, вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. |