Субота
25.11.2017
04:57
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій сайт
Головна » 2016 » Березень » 3 » Особлива дитина. Як задовольнити її потреби в особистісному становленні?
18:02
Особлива дитина. Як задовольнити її потреби в особистісному становленні?
Головною проблемою на шляху зближення умов та якісних результатів освітнього процесу є обмежені мовні, і, як наслідок-навчальні можливості дітей з вадами слуху.
Саме тому, одним з пріоритетів у діяльності вчителів-словесників є пошук нових підходів у роботі з учнями,а також - акцент на розробки інтерактивних уроків з використанням інформаційних ресурсів,що,в свою чергу,сприяє формуванню творчої особистості.
Вчителі кафедри гуманітарних дисциплін Шокарєва О.Є, Конограй І.В, Панфілова Г.М, Данкевич Г.Б, Васильєва Т.С не зациклюються на минулих істинах,постійно розвивають і збагачують арсенал методик і технологій.
 
Дата
Клас
ПІП педагога
Навчальний предмет
Тема
Види  технологій
15.02.16
6-а
Конограй  І.В.
Всесвітня література
«Сторінками улюблених казок»
Лялькотерапія
16.02.16
9-а
Панфілова Г.М.
Всесвітня література
«Лірика О.С.Пушкіна.
Болдінська осінь»
Театральна постановка
17.02.16
11
Шокарєва О.Є.
Українська література
«Леся Українка «Лілея»
Драматизація
(монолог)
19.02
11
Васильєва Т.С.
Всесвітня історія
«Початок ІІ світової війни»
Пошукова гра
29.02.16
10
Данкевич Г.Б.
Всесвітня література
«Усна народна творчість»
Відгадування загадок з опорою на зорові посилання
Стіжок за стіжком вимальовується візерунок уроку з використанням театралізованих уривків з художніх творів,інтерактивних прийомів "Я-висловлювання", "Незавершена дія", мозкових штурмів та інтелектуальних змагань.
Методична скарбниця вчителів-філологів на минулому тижні була представлена уроками,які схвилювали серця і душі нечуючих вихованців.
Зусилля цих педагогів спрямовані на соціалізацію дитини з вадами слуху та повноцінну інтеграцію її в оточуюче середовище. 
Переглядів: 85 | Додав: aleksandr | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: