Субота
25.11.2017
04:47
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комунальний заклад Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради

Мета та завдання науково-методичної, дослідницької роботи педагогічного колективу Центру обумовлені науково-методичною темою «Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес як умова формування здоров’я молодого покоління». Очікувані результати дослідницької роботи – забезпечення всебічного розвитку особистості учнів, їх виховання на основі розкриття і повної реалізації потенційних можливостей, розумових і фізичних здібностей, талантів, виховання моральних якостей, підготовка до самосійного життя, формування громадян України.

Пріоритетними напрямками науково-методичної, дослідницької роботи протягом звітнього періоду були:

-       прорамово-методичне забезпечення навчального виховного процесу;

-       розробка комплексу корекційних занять як засобу розвитку пізнавальної сфери та формування емоційно стабільності школярів;

-       впровадження у навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій.

Згідно перспективного плану інноваційної діяльності педагогів Центру на сучасному етапі, у зв’язку з удосконаленням змісту, методів та засобів навчання нечуючих дітей, залучення їх до систематичних занять фізичними вправами, до здорового способу життя а також до активної самостійної трудової діяльності в цілому, суттєва роль відводиться удосконаленню методів корекційної роботи в спеціальній школі.

Стратегічною лінією дослідницької роботи педагогів Центру стала розробка змісту корекційної освіти дітей з вадами слуху. Потреба педагогічної практики у створенні здоров’язбережувального середовища Центру зумовила вибір науково-методичної проблеми, яка опрацьовується шляхом співпраці науковців кафедри фізичного виховання ЗНУ, КПУ та педагогів КЗ ЗНРЦ «Джерело».

Метою дослідження і співробітництва стали обґрунтування та апробація педагогічних умов розвитку мовлення дітей з вадами слуху на уроках та в позаурочний час та розвитку здібностей до управління рухами у глухих дітей середнього шкільного віку засобами нетрадиційних методів фізичного виховання.

За результатами досліджень проведених у Центрі, розроблено та впроваджено в практику:

1.     Монографію«Мовленнєва забезпечення до уроків, позакласних та позаурочних занять з фізичного виховання» (автор Ляхова І.М., доктор пед.. наук, професор).

2.     Навчальний посібник для сурдопедагогів«Критерії діагностики психофізичного розвитку дітей і підлітків у системі корекційної роботи» (автор Крет Я.В., кандидат пед.. наук).

3.     Програму «Playstick для глухих дітей середнього шкільного віку» (автор Корнілова Н.Ю.).

4.     «Реабілітаційну програму з корекції рухової сфери глухих школярів» (Байкіна Н.Г., Бацунов Н.А., Ляхова І.М.);

5.     Педагогічні та методичні посібники, підручники, рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності корекційно-педагогічного процесу:

5.1.         «Теоретико-методичні основи корекції рухової сфери дітей зі зниженим слухом засобами фізичного виховання»(Ляхова І.М.);

5.2.         «Гра як засіб розвитку пізнавальної діяльності школярів»(Бессарабова О.В.);

5.3.         «Корекційне значення гімнастики в навчально-педагогічному процесі з фізичного виховання глухих школярів молодших класів»» (Ляхова І.М.).

 

Методичні рекомендації

 

                      Особливості психофізичного та мовленєвого розвитку дітей внаслідок глубоких уражень слуху і мовлення, зумовлюють специфіку організації, змісту, методів їхнього навчання і виховання, обмежують можливості безпосереднього використання як програмно-методичної документації, так і в відповідних стандартів загальної середньої освіти. Повного перенесення показників і вимірників навчальних досягнень, розроблених для учнів масової школи, не може бути, оскільки важкі вади сенсорної, моторної, мовленевої сфер порушують природний шлях розвитку дитини, вносять своєрідність у процес її навчання.

                           Тому ці методичні рекомендації що до оцінювання навчальних досягнень глухих учнів мають стати орієнтиром для педагогів і батьків стосовно того як успішно навчається і розвивається кожна дитина і якої допомоги потребує.

                 Розробка загальних критеріїв навчальних досягнень учнів спеціальних шкіл, як і осітніх стандартів, має здійснюватися з урахуванням особливостей загального та мовленєвого розвитку і критеріїв оцінювання досягнень учнів масових шкіл.