Субота
25.11.2017
04:43
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Наше опитування
Какие учебные предметы для Вас наиболее важны?
Всього відповідей: 125
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комунальний заклад Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради

Соціально – психологічна служба школи приймає активну участь у вихованні сучасного школяра, виконуючи функції превентивного, профілактичного та навчаючого напрямку.

У  жовтні з учнями 5-го класу було проведено тренінг «Я та мій клас», - метою якого стало навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій;сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова та вчинки.

Також у I- му семестрі було проведено соціально-перетворювальне заняття з елементами тренінгу з правової обізнаності учнів 8, 7, 5 класів з теми: «Знаю свої права та виконую обовязки». Метою стало формування правового світогляду учнів та активної життєвої позиції щодо реалізації своїх прав і виконання обов’язків.

Учні були ознайомлені з міжнародними документами стосовно захисту прав людини; були розглянуті поняття «права людини» і «обовязок», а також відпрацьовано навички правомірної поведінки в різноманітних життєвих ситуаціях.

Тренінг у навчанні сприймається дітьми охоче, вони активно, продуктивно працюють, а знання при цьому добре відпрацьовуються та стають ефективною базою у формуванні майбутньої дорослої людини, свідомого громадянина України.

Особливу увагу психолог та соціальний педагог нашої школи-інтернату приділяють роботі з педагогічним колективом. З вихователями на осінніх канікулах проводився семінар практикум «Перешкоди у сприйнятті. Поняття щастя. Гумор як життєве кредо». Метою стало розглядання поняття щасливої людини, його складових. Відпрацювання навичок спостереження та усвідомлення складових щастя та вміння передати, донести ці знання до підлітка. Також було відпрацьовано, які є бар’єри у сприйнятті та методи їх нейтралізації. Завершили роботу в групі, визначивши основні способи бути гармонійною та щасливою, впевненою у житті людиною.

На зимових канікулах було проведено психолого–педагогічний консиліум: «Формуємо обєктивне ставлення до учня». Метою цього консиліуму стало опрацювання ефективних методів розв’язання проблемних взаємин між учителем та учнем під час проведення уроків; формування вміння ефективно спілкуватися з «важкими» учнями. За допомогою програвання та групового обговорення кризових питань, які викликають в учителів проблеми в ефективному розвязуванні конфліктних ситуацій, вчителі активізували свої знання та методи роботи з класом, коли урок «зірвано», методи продовження «зірваного уроку». А також було розглянуто та відпрацьовано методи зняття емоційного напруження вчителів, згуртування педагогічного колективу.

Маючі дані знання, ми впевненні, що вихователі зможуть, пропустивши їх через свою свідомість, донести до свідомості дітей, особливо підлітків, знання,які їм необхідні для культурного наповнення особистості, а також формування внутрішнього стержня гармонійної людини.