4 квітня 2014 року у КЗ «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» було проведено педагогічну раду «Успіх як життєвий пріоритет особистості». Метою засідання було визначення першочергових завдань педагогічного колективу з успішної соціалізації майбутнього випускника, особистості, громадянина своєї держави, підвищення професійної компетентності педагогів через ефективне застосування дієвих форм навчання та виховання, формування інноваційної внутрішньо-шкільної освітньої політики.
Серед питань, які розглядалися на нараді, були такі: «Формування успіху, як життєвого пріоритету особистості в системі навчально-виховного процесу», «Стратегія і тактика досягнення успіху», «Створення психологічного комфорту в сім’ї як запорука подальшої успішності дитини». Психологічна служба школи інформувала учасників зустрічі щодо педагогічних прийомів створення ситуації успіху, а соціальний педагог порекомендував батькам практичні поради для становлення та формування успішної особистості школяра.
«Дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, збурити і їхніх серцях почуття національної гідності, власної гордості», - під таким девізом працювали педагоги школи-інтернату протягом навчального року.
Домінантною рисою педагогічного колоквіуму стало створення ситуації успіху кожного вихованця.
Адже на зламі епох, коли відбувається докорінна перебудова цивілізаційних засад життєустрою й об’єктивно загострюється інтерес до питань про сенс і мету життя, його світоглядні орієнтири та перспективи, переосмислюється людське буття в динаміці соціального часу, особливого значення набуває проблема, яка має фундаментальне значення як для кожної індивідуальності, так ы для суспільства в цілому – проблема успіху.
Учасники педагогічної ради визначили, що світовий досвід та інноваційна практика деяких вітчизняних навчальних закладів доводять, що найефективнішим методом підготовки молодого покоління, яке буде визначати долю України третього тисячоліття, є формування у молоді досвіду такої освітньої діяльності, яка орієнтована не тільки на особистий успіх, але й дозволяє ефективно гармонізувати потребу особистої самореалізації з потребою суспільства. Педагоги погодились з твердженням, що допомогти особистості виявити і реалізувати дані природою здібності з великою користю для себе та навколишнього світу – першочергове завдання сучасної школи.
Засідання педагогічної ради проводилося з елементами тренінгів та презентацій. Цьому сприяла доброзичлива атмосфера, добрий гумор усіх учасників педагогічного колоквіуму, а результатом спільної діяльності учасників педради стали такі постулати:
- учитися треба не тільки дітям, але й учителям;
- від успішного педагога залежить успішність й успіх кожного учня;
- підвищення якості освіти учнів повинно відбуватися через підвищення професійного рівня педагогів.
|