Вівторок
22.08.2017
21:24
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 75
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій сайт
Головна » 2016 » Березень » 18 » Лабораторні роботи з фізики, або як самостійно робити відкриття
11:14
Лабораторні роботи з фізики, або як самостійно робити відкриття
  Лабораторна робота є одним із видів обов'язкових самостійних робіт учнів. Вона   проводиться під керівництвом учителя з застосуванням спеціальних приладів, матеріалів, інструментів та інших засобів навчання. Робота сприяє реалізації міжпредметних зв'язків, принципу зв'язку теорії із практикою, розвитку інтелектуально-пізнавальної активності учнів.
 
При  проведенні лабораторної роботи у 11 класі з теми "Вивчення умов рівноваги важеля" учні повторили такі поняття: плече сили, момент сили, рівновага, згадали формулу обчислення сили тяжіння, одиниці вимірюваня маси тіла. Дуже цікаво було спостерігати, як "дорослі" діти самостійно роблять відкриття законів фізики, проводять практичну перевірку вже відомих закономірностей. У процесі виконання лабораторної учні оволодівають теоретичними та практичними знаннями, шліфують окремі операційні вміння та навички самостійної експериментально-пошукової діяльності; набувають умінь планувати діяльність, фіксувати її проміжні та кінцеві результати; оцінювати їх вірогідність.
 
                 У восьмих класах при вивченні теми "Теплові явища" з учнями проводилися три роботи з питань теплообміну. Практична робота вчить дівчат та хлопців самостійно планувати етапи своєї діяльності, прогнозувати  її результати. На таких заняттях  прослідковується взаємодія між учнями під час обговорення роботи. Цей вид діяльності нагадує про необхідність отримання знань і з математики. Крім того, проведення лабораторної роботи забезпечує реалізацію єдності пізнавальної та практичної діяльності учнів у процесі вивчення основ фізики.
Переглядів: 68 | Додав: aleksandr | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: