Четвер
14.12.2017
03:15
Школа енергії 2.0
Школа енергії
Бухгалтерія
Кошториси
Семінар 26.10.2015

Семінар 26.10.2015

ЗАПОВІКІ

Е-лабораторія

Освіта Запорізького краю 2016

Розробка уроку з геометрії Шаповалової Н.Л.

ДЕНЬ СПОРТУ
INTERNATIONAL DAY

INTERNATIONAL DAY OF SPORT FOR DEVELOPMENT AND PEACE

ДЕНЬ СПОРТУ
ІСУО
КЗ ЗНРЦ "Джерело"
Ералаш
Форма входу
Посилання

Блог заступника директора з навчально-виховної роботи Крохмаль Наталії Борисівни

Блог МО вихователів

Блог МО вчителів природничо-математичного циклу

Блог МО вчителів історико-гуманітарного циклу

Методическое объединение начальных классов "Джерельце"

Блог МО Класних керівників

Блог МО фізичної культури та ритміки

СК Jaguar

ДНЗ

7 клас

8-Б клас

Блог вчителя з освнов здоров'я Коршунової Н.І.

Блог вчителя фізики, математики Шаповалової Н.Л.

Блог вчителя інформатики Жука О.А.

Блог вчителя біології та хімії Супрун М.В.

Блог вчителя географії та природознавства Жовтяк Г.К.

Блог вчителя української та російської мови і літератури Сапальової Наталії Григорівни

Блог вчителя початкових класів Рилушко Ірини Олександрівни

Блог вчителя початкових класів Перегуди Светлани Василіївни

Блог вихователя Ткаченко Ольги Вікторівни

Блог вчителя початкових класів Переяслової Світлани Леонідівни

Блог педагога-психолога Светланы Драевской

Блог соціального педагога Обухової Наталії Олександрівни

Блог вихователя Кузьменка В'ячеслава Вікторовича

Сертифікація матеріалів КЗ ЗСЗШІ "Джерело" ЗОР

Реалізація проекту "Школа енергії" у КЗ ЗСЗШІ "Джерело"

Блог МО вчителів трудового навчання

УКСМД МВС
ditypolice@mvs.gov.ua
Пошук
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 76
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Мій сайт
Головна » 2017 » Квітень » 12 » Квітневе засідання науково- методичної ради в школі-інтернаті «Джерело»- це справжня філософія педагогічної творчості.
19:39
Квітневе засідання науково- методичної ради в школі-інтернаті «Джерело»- це справжня філософія педагогічної творчості.
       
     Погодьтесь, що постійно знаходитися в творчому пошуку,  самовдосконалюватися – це єдиний можливий шлях сучасного вчителя. Кожен із нас - і досвідчений фахівець, і вчитель-початківець, - іноді відчуває, що не встигає за величезним потоком професійної інформації, не завжди може віднайти необхідні матеріали, функціональні джерела. А вчитися сьогодні потрібно постійно, ґрунтовно, але, при цьому, раціонально та швидко.
 Тож, проводячи квітневе засідання науково-методичної ради в школі-інтернаті «Джерело», члени МР зробили спробу у концентрованому, лаконічному та зрозумілому вигляді відобразити основи творчої педагогіки. Зрозуміло, що деякі питання залишились поза увагою, деякі – є дискусійними… Але основний акцент було зроблено на розвиток творчого потенціалу вчителя. Саме підготовка та участь у такому засіданні заохотили вчителів детально ознайомитися з науково-експериментальною роботою «Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу» (автори: Крохмаль Н.Б., Шокарєва О.Є., Аушев С.П.), яка отримала золоту нагороду на Міжнародній виставці«Сучасні заклади освіти - 2017». За одностайним рішенням членів методичної ради  цю роботу було визначено як стратегічну лінію  в опрацюванні  науково- методичної проблеми в період з 2019 по 2024 роки.
     Для того щоб подолати інертність, консерватизм, стати справжнім творчим вчителем, потрібно вчасно себе оцінити, знати, що потребує вдосконалення, розвитку, а що - переосмислення. Тож такі педагоги як Жук О.А., Ботнарєва Н.В., Третяк О.О., Васильєва Т.С.Рябченко Н.М.,Арзамаскова Л.М. виявили грунтовну професійну обізнаність, репрезентували творчі матеріали, проекти, методичні кейси.
     Об’єктивно оцінюючи свою роботу, відповідальні  за ЄОІП Кузьменко В.В. та Кузьменко С.В. , активізують творчі динамічні резерви - як свої власні, так і інших педагогів. І всі разом вони стають творцями порталів, сайтів, форумів школи-інтернату «Джерело».
     Отже, такі засідання методичної ради мають інноваційне прочитання, адже вчителі звертаються до наукових досягнень, добирають найефективніші технології, форми й види їх упровадження. При цьому джерело всіх інновацій - у практиці. А позитивні практичні результати отримують саме ті педагоги, які постійно поєднують свою працю з останніми досягненнями науки; практичні узагальнення - з досвідом, інноваційну думку – зі спостереженнями та експериментом.
 
   Голова МР Крохмаль Н.Б.
 
 
 
 
 
 
 
 
Переглядів: 41 | Додав: aleksandr | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: